Szanowni studenci, doktoranci i pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego,

serdecznie zapraszamy do udziału w jednodniowych, sobotnich wycieczkach z cyklu „Historyczne wakacje z CASiD”, organizowanych przez Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej we współpracy z Parlamentem Studentów UG, Radą Samorządu Studentów Wydziału Historycznego UG i redakcją „Gazety Uniwersyteckiej”. 

Celem tego projektu jest promocja wiedzy historycznej w sposób nie tylko przystępny, ale wręcz widowiskowy, oraz integracja członków społeczności akademickiej UG w trakcie całodziennych wycieczek.

Rekonstrukcje wydarzeń historycznych sprzed stuleci, takich jak bitwa pod Grunwaldem i oblężenie Malborka z roku 1410, polsko-szwedzka Bitwa Dwóch Wazów pod Gniewem z roku 1626, czy Festiwal Mitologii Słowiańskiej w Owidzu koło Starogardu Gdańskiego, gdzie znajduje się rekonstrukcja wczesnośredniowiecznego grodu, od lat przyciągają tłumy miłośników historii. Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa przyczyni się do jak najszerszego rozpropagowania tej formy poznawania i przeżywania historii również wśród członków społeczności naszej uczelni.

Wyjazdy będą realizowane autokarami lub busami, w zależności od liczby chętnych. Transport dla uczestników wyjazdów jest bezpłatny. Bezpłatny będzie również udział w wydarzeniach, będących celem wycieczek, a także, w miarę możliwości, zwiedzanie muzeów, natomiast wyżywienie każdy z uczestników musi sobie zapewnić we własnym zakresie.

Szczegóły dotyczące poszczególnych wyjazdów, takie jak zapisy, miejsca i godziny wyjazdu oraz powrotu, będą podawane każdorazowo z odpowiednim wyprzedzeniem na stronie internetowej CASiD oraz na Facebooku i stronach internetowych naszych partnerów.

Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące pierwszego wyjazdu.

Wycieczka I – Grunwald (inscenizacja bitwy pod Grunwaldem) – 16 lipca 2022

W wycieczce mogą wziąć udział studenci, doktoranci i pracownicy UG.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane do udziału w wyjeździe otrzymają potwierdzenie w wiadomości e-mail.

Wyjazd o godzinie 8:00 z parkingu przy ulicy Wita Stwosza 58 w Gdańsku (obok budynku, w którym znajdują się m.in. Instytut Logopedii UG i biuro Parlamentu Studentów UG). Powrót tego samego dnia w godzinach wieczornych.

Szczegółowy program wyjazdu może ulegać zmianom z przyczyn niezależnych od organizatorów.

Zgłoszenia do udziału w wycieczce

Wszystkich chętnych do udziału w wycieczce prosimy o wysłanie mailem swojego zgłoszenia zawierającego imię i nazwisko, kontaktowy adres e-mail oraz informację czy zgłaszana osoba jest studentem, doktorantem czy pracownikiem UG. 

Termin nadsyłania zgłoszeń: do 12 lipca br.

Adres e-maila, na który należy wysłać zgłoszenie: rada.samorzadu.wh@wp.pl 

Wysłanie maila będzie oznaczało wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych poniżej.

Zasady przetwarzania danych osobowych

Wysłanie zgłoszenia zawierającego dane osobowe oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański z siedzibą w Gdańsku (80-309) przy ul. Bażyńskiego 8 tychże danych osobowych w celu przeprowadzenia wycieczki. Ponadto każda osoba, która wysłała zgłoszenie oświadcza, że została poinformowana o możliwości wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, i że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

19 + 2 =